joi, 19 decembrie 2013

Interviu cu Shailene Woodley in revista "Total Film"


Starul filmului Divergent, Shailene Woodley (Tris) face o aparitie memorabila pe coperta revistei "Total Film" ce va aparea in februarie 2014.
"Eroii anului 2014".Cu siguranta este eroina noastra din 2014!



Interviul:
Pentru o fata ce vrea sa se pastreze in anonimat si spera sa lucreze intr-o brutarie, Shailene Woodley se pare ca o ia in directia gresita. Dupa ce a impresionat cu talentul ei actoricesc alaturi de George Clooney, ca fiica adolescenta si rebela in filmul "Descendentii", tanara in varsta de 22 de ani a ajuns in randul celor mai importante francize cu standarde inalte de la Hollywood - cu potentialul unor continuari din care sa-si faca numele cunoscut. Dupa ce a dat auditie pt. rolul lui Katniss din "Jocurile Foamei", Woodley, putin retinuta, si-a incercat norocul si pt. rolului lui Tris din "Divergent", o adaptare YA a unei trilogii ce are ca tema un viitor distopic, scrise de Veronica Roth si fiind un nou pretendent la succesul cinematografic a domnisoarei Everdeen. A primit rolul.

Casting-ul DIVERGENT:

"Am spus nu, cand am primit rolul", reaminteste Woodley, "Am fost ceva in genul: Mi-e teama ca o sa ies din anonimat, noul stil de viata ce vine o data cu lansarea filmului, angajamentul luat pentru publicitate". Convinsa sa re-evalueze alaturi de mama sa (ea insistand ca ii place personajul, si ca ar trebui mai intai sa incerce inaite de a refuza un film ce va deveni faimos, transformat in functie de bugetul dispus - e ceva ce ne asigura ca nu o va face), Woodley a mers la antrenamente si auditii, portretizandu-o pe Tris, fata puternica ce conduce o revolutie impotriva unei societati cu factiuni si asuprire intr-un Chicago futuristic.

Cascadorii si vanatai:

Ea a marturisit ca este un tip de persoana practica (isi colecteaza apa din izvoare de la munte si nutrimente pentru mancare), Woodley a fost dornica sa-si faca singura cascadoriile si are vanatai care sa dovedeasca asta: "Era amuzant sa-mi vad vanataile de pe genunchi si sa zic: 'A fost o zi grozava'". Ea este de asemenea implicata in conducerea unei echipe de actori tineri si chipesi (inclusiv Jay Courtney, Zoe Kravitz, Christian Madsen si Theo James) intr-o tabara de vara amplasata pentru filmari in Chicago.

Desi pare distractiv, presiunea pusa pe umerii lui Woodley in lansarea unei francize s-a observat cand cei de la "Total Film" au vizitat platourile de filmare in mai. Dar dupa filmare, ea vede rolul ca pe o oportunitate decat o inchisoare: "Ma simt foarte recunoscatoare pt. Divergent - stiind ca totul merge bine, voi avea un film  important pe an" se amuza ea, spunand in stilul lui Clooney ca, un film important ii da mai multe sanse de a primi roluri in filme indie, preferate de ea.

Mary Jane

Bineinteles ca 2014 ar fi putut fi un an cu doua roluri importante, dar in timp ce filma Divergent, Woodley a auzit ca performanta ei ca Mary Jane intr-o alta franciza importanta "Uimitorul Om Paianjen 2" - a fost scoasa cu scopul de a revizui personajul mai tarziu. "A fost o surpriza" marturiseste ea, ridicand din umeri, netulburata de discutia a ceva ce nu a fost dintotdeauna placut la acel timp. "MJ a fost introdusa in film si a avut trei scene, avea un rol destul de important. Cand am fost sunata intr-o seara am fost: 'Ce? Pe bune?' dar m-am gandit la asta, si avea sens. A fost o noapte plina de 'Dumnezeule! Lesin!'dar dupa asta mi-am revenit. MJ se va intoace cu siguranta, dar nu cred ca as mai putea face asta, cu timpul meu limitat. E intr-un fel, nasol dar in acelasi timp cred cu adevarat ca asa a fost sa fie. In mod evident daca nu a trebuit sa o fac, atunci nu o voi mai face.

"White Bird in a Blizzard" si "Sub aceeasi stea" [TFIOS]

Tanara Shailene mai are in curs de aparitie inca doua roluri in alte filme divergente (asta include si lansarea neinfricatei Tris), o serie de proiecte mai mici ce sunt pe drum. S-a luptat mult pentru obtinerea rolului lui Hazel - adolescenta bolnava de cancer in adaptarea bestseller-ului "Sub aceeasi stea" (si-a taiat chiar si parul ei lung, castaniu, refuzand o peruca incomoda) si devine din ce in ce mai sexy in adaptarea cartii lui Gregg Araki - "White bird in a Blizzard". "Este o poveste intunecata, sexy si data peste cap, trista si atat de Araki" se entuziasmeaza ea.

Luând o pauza 

Cu toate trei filmele puse intr-o valiza si gata de plecare, Woodley vorbeste acum despre bilantul pe urmatorul an si alte proiecte - atat pe plan profesional cat si pe cel personal. "Am facut cinci filme anul trecut. A fost o binecuvantare dar in acelasi timp am nevoie si de o pauza. Trebuie sa ma cunosc. Cred ca am facut atat de multe filme YA pentru ca au fost pentru varsta mea, dar acum devin femeie si am nevoie de ceva experienta de viata. Vreau sa fac ceva calatorii. Poate sa-mi caut un job intr-o brutărie sau o ceainărie. Nu stiu!"

La ce viitor o așteaptă, zilele ei de escapada sunt numărate...