marți, 22 aprilie 2014

Ansel Elgort - Just Jared Spotlight : Interviu + poze

Just Jared: Care a fost cea mai memorabila scena de filmat la "Divergent"?
Ansel Elgort: Cea in care alerg dupa tren cand evadam din Neinfricare - dupa ce ei o termina pe Jeanine (Kate Winslet). A fost prima data cand am avut parte de actiune!

JJ: Care a fost obiectul preferat folosit la filmari?
AE: S-au creat niste arme futuristice super cool.

JJ: Care a fost momentul preferat din afara filmarilor?
AE: Am iesit cu totii sa luam cina.Dupa aceea, intregul cast a inceput sa danseze intr-un loc la intamplare.Apoi ne-am dus la un bar jazz.De asemenea,eu am petrecut mult timp cu Tony Goldwyn si in ultimele 3 zile,el a fost pe platou inainte sa incheiem totul,asa ca am luat cina impreuna 3 zile la rand.

JJ: Descrieti colegii cu un singur cuvant.Shailene Woodley.
AE: Primul cuvant care-mi vine in minte este "cool",dar ea este mult mai mult de atat.

JJ: Miles Teller.
AE: Amuzant.

JJ: Theo James.
AE: De treaba.

JJ: Kate Winslet.
AE: Draguta.

JJ: Jai Courtney.
AE: De treaba. Din nou!

JJ: Zoe Kravitz.
AE: Simpatica.

JJ: Maggie Q.
AE: Simpatica. Din nou!

JJ: Ashley Judd.
AE: Draguta.

JJ: Tony Goldwyn.
AE: Tata.

JJ: Ai planuit ceva pentru cea de-a 20-a aniversare?
AE: Implinesc 20 de ani,asa e.Nu stiu.S-ar putea sa fiu pe drum,promovand "Divergent".

JJ: Poate ceva alaturi de cast-ul "Divergent"?
AE: Da,poate.Sau daca nu,o sa incerc sa ajung acasa.Eu nu prea ma dau in vant dupa sarbatorirea zilei de nastere.Parca ma simt presat,stii?Mai degraba as petrece o noapte linistita cu prietenii sau ceva de genul asta.