marți, 3 iunie 2014

Ansel Elgort in Du Jour Magazine (iunie 2014)


Ansel Elgort tocmai a terminat de mancat un carnat,iar acum se foieste nerabdator. Se joaca cu furculita de plastic,apoi o da deoparte si incepe sa bata un ritm in masa de lemn. 
Suntem intr-un parc in Williamsburg, Brooklyn, un loc pe care Elgort il frecventeaza - pentru carnaciori, nu pentru bere [are doar 20 de ani]. Recent s-a intors din Austin,Texas unde a petrecut 2 luni filmand o comedie si curand va incepe promovarea filmului "Sub aceeasi stea". Intre timp,se bucura de o pauza,desi in lumea lui Ansel, "pauza" nu prea exista si aparent nu se poate sa stai mult timp potolit. Pe langa cariera de actor, Elgort de asemenea produce muzica [sub aliasul Ansolo], picteaza [de obicei figurine in miniatura] si mai nou este obsedat de jocuri video. 
Elgort stie sa-si dobandeasca succesul. "Asa mi-e firea",spune el."Parintii obisnuiau sa-mi spuna ca pot face orice vreau eu,atata timp cat este ceva productiv,eficient.Nu erau stricti,dar in acelasi timp nu-si doreau ca eu si fratii mei sa ne pierdem timpul cu prostii.Eu cant la pian si vocal,dansez...nu stiu cum ar putea cineva sa stea pur si simplu si sa nu faca nimic." 
Dragostea pentru arta a lui Elgort nu e chiar surprinzatoare - tatal lui este celebrul fotograf de moda, Arthur Elgort,iar mama lui,Grethe Barrett Holby este director de opera. Mic copil fiind, Ansel isi perfectiona talentele mergand la munca cu parintii, participand in operele mamei sale si pozand pentru pictorialele tatalui sau. Eventual,toate astea i-au folosit la ceva. A debutat in Carrie anul trecut si a jucat si in blockbuster-ul sci-fi Divergent
In ciuda firii sale neastamparate, Elgort spune ca cea mai interesanta parte a meseriei de actor este "ideea de pace". "Stai in fata oamenilor si exista atata putere in acea liniste. Cand filmezi o scena si e liniste, poti detine controlul numai spunandu-ti replicile.Probabil asta-i ce m-a atras cel mai mult."