marți, 10 iunie 2014

Ansel Elgort in Interview Magazine

Colleen Kelsey: Ai invatat la Liceul LaGuardia. Ai vrut dintotdeauna sa fi actor?
Ansel Elgort: La 9 ani am inceput sa fac balet. Atunci am stiut ca o sa continui cu asta. Mai tarziu am descoperit si actoria si LaGuardia, piese de teatru si filme.Intotdeauna faceam cate ceva.Ori eram in tabara de teatru, participand la spectacole ori la programe after-school. Apoi am inceput sa particip la spectacolele scolii. Non-stop.Intre 11 si 18 ani,n-a fost spectacol la care eu sa nu particip.A fost o atmosfera creativa,dar si profesionala.Cand intr-un final am intrat in lumea profesionistilor,m-am simtit pregatit.Eram gata sa muncesc.

Kelsey: Care a fost filmul sau piesa de teatru care te-a facut sa-ti doresti meseria de actor?
Elgort: Mizerabilii si Oklahoma! Eram un tip pasionat de musicaluri. Apoi au inceput sa-mi placa filmele, si urmaream mereu filme vechi cu tatal meu. Clasicele filme Elia Kaza, de exemplu On the Waterfront (1954). De fapt,acele filme vechi m-au ajutat sa aleg actoria. Marlon Brando, Paul Newman - adevaratele legende.

Kelsey: Care a fost primul tau rol?
Elgort: Primul show in care am aparut a fost baletul Spargatorul de Nuci.Eu am fost unul dintre acei copii care intra la inceput.In clasa a 5-a,am aparut in Oklahoma!, dar n-am primit rol principal.Stiam intreaga piesa si deja stiam s-o cant,dar mi s-a spus ca 'cei din clasa a 6-a primesc rolurile principale'. M-am simtit foarte descurajat. Apoi m-am dus la Professional Performing Arts School.

Kelsey: Ai mai avut parte de experiente care sa-ti aduca aminte de acea prima respingere in Oklahoma! ?
Elgort: Presupun ca da. Am dat 7 auditii pentru Carrie. Ma tot intorceam si faceam acelasi lucru iar si iar. Presupun ca vroiau sa vada daca eram compatibil.Eram un nimeni pe atunci. Nici eu nu m-as fi ales pentru rolul principal.

Kelsey: Serios?
Elgort: Nu la inceput.Nu dupa cateva auditii. As fi vrut sa vad ca o pot face.

Kelsey: Cu cine iti doresti sa lucrezi?
Elgort: Cred ca ar fi caraghios sa joc alaturi de Tom Hardy. Este foarte bun. Imi place foarte mult filmul Warrior (2011) si de asemenea Gavin O'Connor, regizorul.

Kelsey: La care eveniment din istorie iti doresti sa fi fost si tu prezent?
Elgort: Anii '50. Acea perioada Grease a Hollywood-ului. Mi-ar fi placut sa fiu acolo,pe vremea cand spuneau "Oh,acum facem filme care au sunet si culoare!"

Kelsey: Ce actor, decedat sau in viata, ti-ar placea sa te joace in filmul vietii tale?
Elgort: Paul Newman. Am incredere in el.