miercuri, 24 septembrie 2014

Miles Teller se simtea "gol pe dinăuntru" dupa rolul din "Divergent"


In timp ce-si promova noul film "Whiplash", actorul in varsta de 27 de ani a dezvaluit de ce a acceptat rolul din franciza Divergent.

"Cand am citit prima data Whiplash, ma simteam gol pe dinăuntru", a spus el."N-am avut un rol interesant in Divergent si l-am acceptat din motive profesionale.Era primul film din cariera mea care urma sa aiba un public international.Mi-am sunat agentul si am spus 'Asta e naspa'. Apoi mi-a spus de Whiplash." 

UPDATE : Reprezentantul lui Miles le-a spus celor de la THR : "Obisnuit sa fie mult mai implicat in procesul producerii unui film, Miles regreta ceea ce-a spus.El chiar pretuieste relatia cu Lionsgate si participarea sa la franciza Divergent."

Vorbind cu Los Angeles Times, Miles explica ca se refera la personajul negativ, la faptul ca a lucrat din nou alaturi de Shailene Woodley si la faptul ca avea sa apara intr-un blockbuster cunoscut in toata lumea. "Acelea erau motivele profesionale, la care fiecare actor se gandeste; nu conteaza doar importanta rolului", a spus Miles, "Si cand am spus "gol pe dinauntru, am vrut sa spun ca am fost extenuat, obosit dupa primul meu mare film si ca in perioada urmatoare nu vroiam decat sa ma relaxez."