vineri, 2 decembrie 2016

Veronica Roth a scris epilogul seriei Divergent

Veronica Roth a anuntat astazi ca a scris un epilog al seriei Divergent si oricine precomanda noua sa carte, Carve The Mark, va primi o copie a acestui epilog!

Daca n-ati aflat pana acum, Veronica Roth, autoarea cartilor Divergent (si persoana datorita careia avem GIF-uri cu Theo James la bustul gol) a scris doua carti sci-fi fantasy. Primul volum, Carve the Mark, apare pe 17 ianuarie 2017, iar odata cu acesta apare si epilogul We Can Be Mended.

We Can Be Mended este o scurta poveste ce-l are in prim plan pe Four, cinci ani dupa Allegiant.

Iata si anuntul:

4 comentarii:

  1. Oare daca comandam de pe un site romanesc ne da amandoua carti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bianca, tocmai ce-am aflat. Se pare ca epilogul va fi si el tradus si inclus in cartea Pecetea Mortii. :D

      Ștergere
    2. Stie cineva cum se numeste epilogul in romana? Eu am cumparat Pecetea mortii dar nu am primit si epilogul. Cum pot face rost de el? Nu e nicaieri la vanzare si nu mi se pare corect sa nu il primesc o data cu cartea, chiar daca nu am facut precomanda.

      Ștergere
  2. Eu vreau sa stiu daca poate fi cumparat de undeva. Fie el in romana sau in engleza. Epilogul adica

    RăspundețiȘtergere