duminică, 19 octombrie 2014

Jay Courtney vorbeste despre Miles si Shailene in Elle Magazine

Eu sunt un mare fan Divergent. Mi-a placut la nebunie filmul.
JC: Da? Asta-i super.

Am vazut ca Miles Teller recent a spus ca a acceptat rolul din "motive profesionale". Ca acest proiect il facea sa se simte "gol pe dinauntru"?
JC: Serios? (rade si bate din palme) Asta-i minunat. Uite ce e, eu inteleg ce-a vrut sa spuna. Si de asemenea il cunosc foarte bine pe Miles. Este un bun prieten de-al meu. Are o calitate anume, stii? De exemplu, in primele saptamani dupa ce l-am cunoscut imi venea sa-l pocnesc mereu in fata. El nu e acolo ca sa se asigure ca-i intelegi tipul de comedie. Ori o intelegi, ori nu. Si daca nu o intelegi, crezi ca e un nemernic. Si nu e! Deloc. Dar el actioneaza pe un anume ton. Intorcandu-ne la ceea ce-a spus el, nu i-am vazut comentariile, dar il inteleg. Cred ca exista o strategie pentru noi cei care acceptam roluri mai mici. Adica, si banii sunt implicati, dar nu e ca si cum vreunul dintre noi a facut milioane pana acum.

Sunt sigura ca Shailene Woodley face bani frumosi...
JC: Sunt sigur o duce destul de bine. Adica, cu totii o ducem bine.