marți, 8 iulie 2014

FOUR: A Divergent Collection s-a lansat!

E deja 8 iulie? Cand a trecut asa repede timpul? Nu stiu, dar ce am aflat este ca *tobele, va rog* "FOUR: O COLECȚIE DIVERGENT" este oficial lansata !
YEAHHHH!
Cartea are in prim-plan lumea lui Four [Tobias Eaton] unul din cei mai buni intructori. Intitulata sugestiv: Four: O Colectie Divergent, surprinde momente din viata sa in factiunea Neinfricatilor, de la "Transfer" pana la anumite situatii ce nu-i vor da de ales decat sa devina "Tradator". 
Si asta nu e tot. Vom afla ,prin "vocea" lui Four, ce a simtit cand o noua transferata, Beatrice "Tris" Prior, ii da lumea peste cap: din instructor va ajunge iubit si protector. 
Cu un trecut sumbru, un prezent imprevizibil si un viitor surprinzator, Four va trebui sa treaca mai intai prin niste probe care il vor defini. Va fi el un transferat, un inițiat, doar un fiu sau un trădător?

TRANSFERUL: Viata sa in Abnegatie si relatia tata-fiu ce se degradeaza treptat, nu e decat o fateta a
crudului adevar din familia Eaton. Ascunzandu-se dupa aparente, Tobias incearca sa nu se lase influentat de tatal sau, Marcus Eaton, in deciziile ce ii vor schimba radical viitorul.

"- Felicitari, rezultatul tau este Abnegatie.
Aprob. Dar cuvantul abnegatie il simt precum o franghie stransa in jurul gatului.
- Nu esti multumit? spune ea.
- Membrii factiunii mele vor fi.
- Nu te-am intrebat ce vor crede ei, ci te-am intrebat ce crezi tu. 
Tori isi pleaca privirea. Ca si cum ar fi deranjata de ceva.
- Camera asta e sigura. Poti spune orice vrei aici.
(...) 
Deci la ce ma asteptam? Ce factiune mi-as dori?
Oricare alta. Oricare alta, dar nu Abnegatie.
- Sunt multumit, raspund cat se poate de ferm. Nu-mi pasa de ce spune ea - camera asta nu e sigura. (...) Aprob in directia lui Tori si ma indrept catre usa, dar exact inainte de a parasi camera, mana ei ma prinde de cot.
- Tu esti singurul care trebuie sa traiasca cu alegerea facuta, imi spune. Toti ceilalti vor trece peste, vor merge mai departe, indiferent de decizia ta. Dar tu nu vei putea trece peste ea niciodata.
Am deschis usa si am iesit."

INIȚIATUL:
"Rănile se vindecă, nu dispar pentru totdeauna." 

Interpretând cercul format din seringi de pe coperta, asta nu poate insemna decat un singur lucru: peisajul fricii, cele PATRU mari temeri ale lui Tobias Eaton.


FIUL

 "Dar cine stie, asa cum exista o parte din el fiind tatal meu ,exista, de asemenea, si o parte din mine care ii este fiu."
"As putea avea un talent in ceea ce priveste lupta, dar asta nu inseamna ca vreau sa ma bat in fiecare zi."
"Poate aici in Neinfricare, curajul este o forma a intelepciunii, confirmarea ca viata trebuie si poate fi traita fara frica."
"Mi-am infrant temerile de atat de multe ori in simulari, dar asta nu inseamna ca sunt pregatit sa ma lupt cu ele si in realitate." 

TRĂDĂTORUL :




"Sunt dur cu ea pentru ca stiu ca se poate descurca. Si pentru ca nu stiu cum sa ma comport altfel."

Acum se pare ca indiferent de decizia mea, voi trada pe cineva."


"A trecut atat de mult timp de cand cineva mi-a rostit numele in acel fel, ca si cum ar fi fost o revelatie, nu o amenintare." 

"Panica si teroarea nu sunt singurele forme ale fricii. Sunt altele si mai intense. Anxietate si mai ales, dar mai ales groaza."



 BINE AI VENIT LA NEINFRICARE, TOBIAS EATON, O SA VEDEM NOI CAT VEI REZISTA.

Happy release day! 
:)