duminică, 23 martie 2014

Ansel Elgort in The Hollywood Reporter : Interviu + pictorial

The Hollywood Reporter : "Inainte de primeasca rolul principal din filmul "Carrie", Ansel Elgort era doar un alt tanar actor care spera sa ia o pauza.Acum, fiul unui fotograf de moda, Ansel Elgort are roluri principale in 2 filme YA. Joaca rolul fratelui personajului lui Shailene Woodley in "Divergent" si marea iubire a acesteia in mult asteptatul film "Sub aceeasi stea".
Cand ai stiut ca vrei sa fii actor?
Am vrut mai mult sa fiu un interpret.Eram la School of American Ballet si am jucat in "The Nutcracker" la Lincoln Center. Acela a fost primul meu spectacol, in fata a 3000 de oameni.Mi-a placut la nebunie.

Cum ai facut sa obtii primul rol intr-un film?
Pentru "Carrie" am dat auditie de 7 ori.Nu mai facusem niciodata un film,asa ca au vrut sa se asigure ca n-o s-o dau in bara.Nu-i invinovatesc.

Cum explici tu faptul ca ai primit atatea roluri principale inca de la inceputul carierei tale?
Pana si agentii mei imi spun ca n-ar trebui sa le primesc.N-au mai avut niciodata pe cineva care sa termine asa de repede.Presupun ca a contat foarte mult faptul ca am petrecut atat timp pe scena.Lucram de ceva vreme la spectacole.Si am muncit din greu.Ani la rand,non-stop.Chiar si dupa ce-am semnat contractul cu managerul meu, la 16 ani, am spus ca vreau sa termin liceul si sa-mi termin studiile.

Ce te intimideaza cand vine vorba de succesul tau?
Faptul ca n-am destul timp sa ma relaxez in apartamentul meu si sa ma joc Call Of Duty.Tocmai ce m-am mutat in Brooklyn si platesc chirie,dar sunt mai mereu me drumuri.Sper sa mai incetineasca lucrurile - am de abia 19 ani.

Ce fel de cariera ti-ar dori?
Mi-ar place sa joc in mai multe filme independente.Intre timp, ma ocup de Ansolo, alter ego-ul meu muzical.

Care-i cel mai tare moment al tau de la Hollywood de pana acum?
Am fost la o petrecere Globurile de Aur.Deodata ma trezesc la o petrecere unde sunt invitate multe persoane importante.A fost o experienta destul de ridicola.Nu ma gandisem ca o sa ma duc la o petrecere si pe ringul de dans o sa-i vad pe Jennifer Lopez, Sandra Bullock, P. Diddy si Michael Fassbender.

Apari in doua mari filme anul acesta.Esti pregatit pentru o astfel de faima?
Nu chiar,nu.O sa incerc sa-mi mentin viata cat mai normala.Sunt sigur ca se va schimba,dar sper ca nu voi deveni un nesuferit,intelegi?Sper ca lumea-mi va respecta putin viata privata.Pentru un artist, cu fani pasionati, ai parte de oameni carora le va pasa mereu de arta pe care o creezi.Asta-i ceva foarte special.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com