miercuri, 5 martie 2014

Shailene Woodley in The Hollywood Reporter

Actrita Shailene Woodley apare pe coperta ultimului numar al revistei The Hollywood Reporter. Iata ce a avut actrita de impartasit cu revista :

Jennifer Lawrence a convins-o ca merita sa filmeze o franciza: "Am vorbit cu Jennifer si mi-a spus 'Trebuie s-o faci.Nu vei regreta nicio secunda.Da,vor fi unele lucruri grele,dar atatea lucruri frumoase vor iesi dintr-o oportunitate ca aceasta'.

Despre faptul ca nu poarta diamante: "E felul meu de a-mi cunoaste spiritul [medalionul ei Navajo] - oricat de hippie ar suna asta - intr-o industrie unde lumea uneori se concetreaza pe materialism, asta e felul meu de a ramane cu capul pe umeri si de a-mi aminti ce-i important pentru mine.

Despre tinutele pentru covorul rosu: "Am realizat ca aceasta haina va fi folosita iar si iar si iar.Daca ar fi sa apar pe covorul rosu cu pantofii mei de zi cu zi,colantii mei Melodia si un top hippie,nimeni nu m-ar lua in serios si probabil nici n-as da acest interviu cu The Hollywood Reporter.Cand merg pe covorul rosu,sunt Shailene,dar sunt si Shailene care reprezinta un film.Sunt acolo pentru seful meu,pentru angajatorul meu,asa ca o indatorire este purtarea unei 'uniforme' ".
image host image host image host image host