vineri, 9 mai 2014

Interviu: Theo James - "GQ Man Of The Week"


GQ: In timpul vizitei sale in Madrid, am avut ocazia sa stam de vorba cu actorul britanic in varsta de 29 de ani, a carui nume - daca e sa-l cautam pe Google - vom primi 80 de milioane de rezultate. Totusi, el nu pare stresat:
"Presupun ca nu-mi place sa atrag atentia . Imi vad cariera asemeni unei scari: cu fiecare pas facut iti spui 'Cat de grozav!' dar apoi privesti inainte si observi cate trepte mai ai de urcat, si tu esti ceva de genul: 'La naiba!'.
Asa ca, desi imi ador personajul [Four] si ma simt foarte norocos sa iau parte la aceasta franciza de succes, trebuie sa fiu atent si istet cu fiecare pas pe care-l fac. Pentru ca-mi doresc o cariera lunga si de succes, care sa nu necesite o reinventare constanta."
a explicat el.
James nu se numara printre 'frângătorii de inimi' din Hollywood. Este educat, foarte (dar foarte) amuzant, sincer si desigur extrem de chipes, este exact ca un coleg pe care vrei sa-l urasti pentru perfectiunea lui, dar nu poti. Cam asa s-ar descrie șarmul sau.
"In acei ani traiam precum un nomad; ceea ce e important pentru mine e sa-mi tin aproape familia si prietenii adevarati, pentru ca sunt singurele persoane in care poti avea incredere, si nu dau doi bani pe faima ta. E ceva periculos sa te bâțâi de colo pana colo la petreceri si sa intalnesti oameni grozavi pentru ca...ce e autentic in asta?" medita el.


Top 14 intrebari :

1. Ceva de nelipsit din dulapul tau?
Un ceas. Sunt un fan al ceasurilor. Bunicul meu a inceput acest hobby, si a ramas din generatie in generatie: tata si apoi eu. Nu i-am vazut niciodata fara un ceas, asa ca nu ies din casa fara unul la mana. Mi-ar placea sa am o colectie, dar sunt destul de scumpe si pana acum nu am avut un venit prea mare. Am fost foarte furios pentru ca bunicul meu a avut un ceas foarte pretios mostenit apoi de tatal meu, iar tatal meu i l-a dat fratelui meu. Numesc asta - blestemul de a fi al doilea copil.  

2. Urmezi o rutina pentru alegerea hainelor?
Imi plac hainele clasice. Exista persoane care arata bine cu ceva designe-uri riscante, dar ma simt mult mai confortabil cu un costum-taior, un model bun si ceva brand-uri cunoscute.

3. Modelul de urmat - la imbracaminte?
Steve McQueen este un bun reper, pentru ca are aceasta abilitate de a pretinde ca nu da doi bani pe stilul lui, si totusi, intotdeauna a dat dovada de rafinament si stil.

4. Idolul tau feminin?
Mama mea.

5.Gadgeturi fara de care nu poti trai?
O sa ma gandesc la ceva mai putin evident decat iPhone-ul meu si....GPS-ul!

6. Foloseste retele de socializare?
Nu. 

7. O escapada de weekend?
Depinde de unde esti. Din Londra mi-ar placea sa plec in Paris, care e la doar cateva ore si apoi in New Forest.  Iar din Los Angeles la Big Sur. As pleca pe o motocicleta. Si New York la vara.

8. Vacanta preferata?
Am fost in India odata cu o prietena, cu rucsacurile, si ne-am distrat. A fost o nebunie.

9.Un film?
Preferatul meu este "Sclipire de geniu" bazat pe viata pianistului David Helfgott. M-as putea uita din nou si din nou.

10. O carte?
Citesc "Inima intunericului" de Joseph Conrad. Ador Hemingway.

11. Ce se gaseste in Ipod-ul tau?
In momentul asta sunt incantat de Hozier - un mix dintre Bon Iver cu Jeff Buckley, dar cu mai mult suflet...Foarte interesant. Prefer si indie, dar de asemenea ador si jazz-ul. Am avut o trupa de rock.

12.Serialul preferat?
Acum urmaresc "Detectivi din Louisiana".

13. Un cocktail-bar?
Sincer, sunt un tip care prefera pub-urile.

14.Un restaurant?
Este o cafenea frantuzeasca in New York pe care o ador - Bouvette.