sâmbătă, 10 mai 2014

Shailene Woodley pe coperta revistei InStyle (iunie 2014)

UPDATE : Am adaugat scan-uri :)


Despre pierderea in greutate: "Ma uit la poze cu mine de cand aveam parul lung si ma intreb 'Cine-i persoana aia?' Pana si vocea si felul in care ma misc s-au schimbat.Ma simt mai sanatoasa ca niciodata,iar corpul meu este exact in starea in care vrea sa fie.Simt ca sunt femeie.Sanii mi s-au micsorat.Nimeni nu-ti spune ca asta se va intampla cand pierzi din greutate.Fara sutien, fara probleme!"

Despre scolioza sa: "Prietenii mi-au numit corsetul 'Casey'. Il dadeam jos cand mancam,cand mergeam la intalniri si cand faceam dus. Era incomod,dar imi ziceam 'Ma pot plange sau pot accepta odata situatia ca sa pot merge mai departe."

Despre rolul din "Sub aceeasi stea": "Acest rol mi-a schimbat complet viata si m-a facut sa vad lucrurile altfel. Am realizat ca ma pricep sa fiu pozitiva pe dinafara,pentru ca asa mi-e firea.Dar pe dinauntru?Ma purtam asa de urat cu mine insami.Am realizat ca trebuie sa fac o mare schimbare,iar asta a fost un moment important pentru mine.'Da-o dracu' de instabilitate.Da-o dracu' de neincredere in sine!' Cand am realizat ca trebuie sa-mi traiesc viata pentru mine si nu pentru altcineva, am devenit mai generoasa si buna si recunoscatoare.Am reusit si eu sa ajut cumva."

image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host