duminică, 19 ianuarie 2014

4 lucruri surprinzatoare despre Theo James

1. Theo nu intentiona sa aiba o cariera de actor pentru ca el si-a luat diploma in filosofie.

A devenit actor din intamplare,pentru ca n-a fost intentia lui sa se alaturi industriei divertismentului.Conform spuselor sale,prietena lui de pe atunci a vrut sa dea auditie la Bristol Old Vic Theatre School.Dorindu-si sa-i fie alaturi,a dat si el auditie.El a fost acceptat,in timp ce fosta iubita a fost respinsa.

Ca orice persoana cu diploma in filosofie si care a absolvit Universitatea din Nottingam, el initial crezuse ca o sa aiba succes in domeniul ales: "Am crezut ca o sa fie ceva important pentru mine,chiar am crezut asta.Dar dupa o vreme,am ramas putin dezamagit.Imi placea etica,dar logica era otrava existentei mele.Imi amintesc ca la un examen luasem numai 10 pct. din 100.Si oricat de mult mi-ar fi placut Descartes, asta nu m-a ajutat".

2.Chiar daca panoul cu Theo James la bustul gol din Times Square a cauzat accidente in trafic,lui nu-i place ca este laudat pentru aspectul sau.

Desi este recunoscator ca a primit slujbe cu ajutorul fizicului sau,spera ca talentul este motivul pentru care primeste proiecte : "Stiu ca des primesc o slujba datorita felului in care arat.Sper sa-mi pastrez slujba,aratand ca sunt bun la ceea ce fac."

"N-o sa ma prefac ca nu-mi place faptul ca primesc aceste fantastice job-uri,dar uneori ma enervez cand oamenii vor sa ma intrebe despre aspectul fizic.Cum arati sau cum te comporti depinde de dispozitia genetica.Esti om.Nu poti renunta la ceea ce esti".

3.Theo James este descendent greco-scotian.Si isi admira cei 4 frati mai mari.
Bunicul din partea tatalui a fost grec,dar mai tarziu a imigrat in Noua Zeelanda.Si totusi,familia lui James a ajuns in Regatul Unit.Fiind cel mai tanar dintre cei 5 copii,a crescut admirandu-si cei 2 frati si cele doua surori.Poate vorbi cu mai multe accente,si anume: britanic, scotian,australian,american,american newyorkez si irlandez.

4.Theo James are foarte multe hobby-uri,printre care scufundarile,artele martiale si cantatul la pian.
Pe langa actorie,el de asemenea are certificat de scufundari.Joaca rugby,baschet si practica si boxul.Are si ureche muzicala pentru ca stie sa cante la chitara,saxofon si pian.A fost vocalistul a 2 trupe,Shere Khan si Makora.Si in ultimul rand,poate face balet si poate dansa tap si jazz.
Intr-adevar,este un barbat talentat care merita sa-l interpreteze pe curajosul Tobias Eaton din Divergent.