joi, 23 ianuarie 2014

Interviu cu Shailene in Justine Magazine (dec./ian. 2014) + HQ Scans

Cei de la Justine Magazine au vizitat platoul de filmare al filmului Divergent anul trecut si mai jos puteti citi interviul cu Shailene.

Personajul tau,Tris,este foarte determinata si curajoasa!Ai putea spune ca te asemeni cu ea?
Da,sunt o persoana incredibil de patimasa si lupt pentru cauzele dragi mie si sufletului meu.Nu ma multumesc cu mediocrități; daca inima mea tanjeste dupa ceva,fac tot posibilul ca acel instinct sa devina realitate.

Ai fost destul de ocupata in ultima vreme,cu Divergent, The Spectacular Now si Sub Aceeasi Stea.Ce-ti place sa faci in timpul liber?
Sincer nu prea am mai avut mult timp liber,dar atunci cand am,ma asigur ca fac ceva care-mi calmeaza sufletul si corpul.Cred ca e important sa te mentii calma si sa-ti intineresti spiritul.Pentru mine asta se intampla cand gatesc,cand sunt aproape de prieteni,cand citesc,cand explorez noi teritorii...



Ce-ti place cel mai mult la Theo James?
Theo este o persoana foarte draguta.E chiar foarte placut sa lucrez alaturi de el.Invat multe de la el.Este inviorator sa intalnesti pe cineva care nu e complet implicat in viata de actor - mai ales cineva care-l interpreteaza pe Four.

Ce parte a filmarilor Divergent a fost o provocare pentru tine?
Inainte de Divergent,nu mai facusem un film atat de important,asa ca pentru mine a fost o provocare sa adaug putina drama "exagerata" personajului meu.Eu sunt un artist naturalist,ceea ce inseamna ca raspund mai bine la adevaratele emotii umane.Divergent este incredibil de organic,dar au fost dati cand a trebuit sa invat sa ma destrabalez.A fost minunat sa explorez o noua tehnica si un nou stil de creativitate.

Cine-i co-starul tau de vis?
Sunt asa de multi oameni.Jessica Chastain, Melanie Laurent, Ewan McGregor, Mark Ruffalo, Rosemarie DeWitt,Emily Blunt, Ben Mendelsohn...si bineinteles ar fi o super experienta sa lucrez din nou cu George Clooney,Miles Teller si Laura Dern.

Cand filmezi intr-o anumita locatie,exista lucruri care le aduci de acasa?
Absolut!!! Nu plec nicaeri fara Vitamix,chestia aia e cea mai tare investitie pe care am facut-o vreodata!!!De asemenea calatoresc cu plantele ierboase dupa mine (de pe surthrival.com) si cateva carti.