miercuri, 15 ianuarie 2014

Shailene Woodley vorbeste despre cultura pop cu Yahoo Movies

Cei de la Yahoo Movies au vorbit cu actrita DIVERGENT,Shailene Woodley despre cultura pop pentru chestionarul lor Pop.


1.Care a fost primul film pe care l-ai vazut?
Probabil "Frumoasa si Bestia".Imi amintesc ca-l adoram.Ma uitam la el toata ziua,in fiecare zi,de cateva ori pe zi.

2.Care este filmul pentru care te-ai opri din orice ai face daca ar fi difuzat la tv?
"Dirty Dancing". Un film cu care am copilarit si e unul dintre favoritele mele.Imi place sentimentul de melancolie.Imi place romantismul din film.Ador povestea si muzica.

3.Care film te face sa plangi?
Filmul care inca n-a aparut in cinematografe,dar care sigur ma va face sa plang,"Sub aceeasi stea".

4.Cine-i persoana ta preferata de la TV?
N-am una.Nu cred ca m-am uitat prea mult la TV in ultimii 5 ani.Ma uit doar cand sunt acasa la un prieten si e ceva frumos.Nu stiu cum oamenii mai au timp sa se uite la TV.Mie mi-ar place sa am timp.Si cand am timp liber,tot nu ma uit la TV.

5.Cu care personaj dintr-un film sau serial TV ti-ar place sa fi blocata intr-un lift?
Pocahontas sau,care-i numele ei din "Avatar" (Neytiri).Cred ca as invata niste miscari super tari.

6.Cu care personaj dintr-un film sau serial tv nu ti-ar place sa fi blocata intr-un lift?
Darth Vader pentru ca vocea lui m-ar calca pe nervi la un moment dat.

7.Daca ai fi rapita,la care personaj ai apela ca sa te salveze?
I-as chema pe Batman sau pe Spider-Man.Spider-Man ar fi super pentru ca as putea zbura,dar cu Batman ar fi cool pentru ca as sta pe motocicleta lui.

8.Ce emisiunea de la TV iti place cel mai mult?
Top Chef.E viciul meu,mi-ar place sa stau si sa urmaresc continuu "Top Chef".

9.Care a fost primul tau concert?
Mama m-a dus s-o vad pe Celion Dion in Vegas.

10.Care-i melodia pe care ai canta-o la karaoke?
Ori "Bad Touch", ori "Jolene".




11.The Beatles sau Rolling Stones?
Beatles.Usor.Imi place ca melodiile lor spun ceva.Si prefer acel gen de muzica.Daca ar fi sa fiu blocata in masina cateva ore,as asculta The Beatles in continuu.Desi i-am vazut si pe cei de la Rolling Stones acum cateva luni intr-un concert si a fost incredibil.Probabil unul dintre cele mai bune concerte din viata mea.N-o sa-l uit niciodata.

12.Pe ce melodia ai vrea sa dansezi pentru prima data la nunta ta?
Pe ceva funky.Ar fi distractiv pe "Sweet Dreams" sau vreo melodie a anilor '80.

13.Ce melodie ar trebui sa puna la inmormantarea ta?
Prietenii mei ar trebui doar sa se duca in fata si sa inceapa sa bata din palme si sa cante ceva la intamplare.Sa creeze propriul cantec.

14.Ai recreat coregrafia din vreun videoclip?
Nu cred ca am facut-o.

15.Ce carte ti-a schimbat viata?
"1984" m-a influentat destul de mult,precum si "Henry and June" de Anais Nin.

16.Ce site vizitezi cand nu e nimeni prin preajma?
Nu sunt o persoana modesta,asa ca daca ar fi ceva cu care m-as rusina,probabil mai mult m-as lauda decat sa ma ascund.

17.Zi-mi o persoana la intamplare pe care o urmaresti pe Twitter.
Obisnuiam sa am cont pe Twitter,dar nu mai am.

18.Ai avut vreun poster cu vreo celebritate pe perete in anii adolescentei?
N-am avut.Am avut o gramada de desene facute de mine si prietenii mei.

19.Ai ramas fermecata de vreo celebritate cand ai cunoscut-o in persoana?
Nu,n-am fost fermecata de nimeni.Toti sunt oameni la fel ca mine.

20.Te-ai deghizat vreodata intr-o celebritate anume de Halloween?Si daca da,cine?
Cand eram in clasa a 8-a,am fost un OOmpah Loompah.Cand aveam 5 sau 6 ani,am fost Printesa Leia.Si acum cativa ani am fost Billy Idol.