miercuri, 15 ianuarie 2014

Interviu nou cu Shailene pt Entertainment Weekly

In ultima vreme,tu esti cea mai faimoasa persoana in ceea ce priveste adaptarile YA.Am incercat sa-mi dau seama daca exista vreun lucru comun care uneste personajele interpretate de tine - "The Spectacular Now","Divergent" si "Sub aceeasi stea" - si nu pot decat sa zic ca ar putea fi descrise drept personaje singuratice.
SW: Nu prea cred.N-as spune ca Aimee e singuratica.Cred ca e doar cineva care alege sa nu aiba multi prieteni,pentru ca nu are nimic in comun cu multi liceeni.E doar un suflet vechi si e incredibil de inteleapta si inteligenta.Si introvertita.

Nu cred ca Tris este singuratica;ci doar face parte dintr-o factiune in care nu exista prietenii.

Si nu cred ca Hazel (din "Sub aceeasi stea") este singuratica,ci o persoana care pur si simplu nu sta prin preajma altora.Deci chiar nu cred ca exista o legatura intre ele,in afara de faptul ca sunt cam de aceeasi varsta.

Colegul tau din "The Spectular Now",Miles ,joaca si in 'Divergent",in rolul unuia dintre adversarii lui Tris.Cum a fost sa joci impotriva lui?
SW: A fost minunat.Miles este persoana mea preferata pentru ca tindem sa ne interpretam rolurile in acelasi fel - indragind faptul ca suntem pe platoul de filmare al unui film.Multi actori ajung pe platoul de filmare si sunt incredibil de seriosi, nu vorbesc nu nimeni,stau retrasi,sau incearca sa-si intre in personaj.Asta e procesul lor,nu-i judeca nimeni si asta-i super pentru ei.Dar eu nu lucrez asa.Mie imi place sa interactionez cu fiecare persoana implicata,si la fel face si Miles.Asa ca a fost distractiv sa am alaturi pe cineva ca mine.

Ce-ai simtit cand ai aflat ca regizorul Neil Burger nu se va intoarce si pentru "Insurgent"?
Mda,am ramas putin socata.Am aflat si eu acum cateva zile. (EW a intervievat-o pe Woodley pe 19 dec. 2013) De fapt,eram la niste refilmari cand am aflat.E cam ciudat sa stii ca filmul asta e "bebelusul" lui si va fi dat mai departe altei persoane - si presupun ca asa se intampla in cazul francizelor - dar n-am facut niciodata parte dintr-o franciza pana acum si n-am experimentat niciodata asa ceva.A fost socant.Intregul film reprezinta viziunea lui Neil si unul dintre motivele pentru care am acceptat rolul a fost faptul ca stiam ca ideile lui sunt frumoase.Deci da,a fost socant.

As vrea sa te intreb si ce parere ai de sfarsitul volumului "Allegiant".
Am fost exaltata.Mi s-a parut asa o puternica si intersanta decizie a Veronicai Roth.Imi place ca n-a terminat seria asa cum tind in ultima vreme sa se termine cartile YA.Barbatii mor mereu in filme - eroii mor.Dar multe eroine nu mor.Deci da,mi s-a parut o decizie profunda din partea ei.Si chiar imi place ca a avut curajul sa faca asta.