vineri, 11 octombrie 2013

Shailene Woodley in revista ELLE [noiembrie 2013] + Poza noua din DIVERGENT

image host image host





image host
Poza noua Divergent: Tris si Four
image host





Hollywood-ul este cu ochii pe Shailene Woodley pentru ca se pregateste sa fie in rolul principal din blockbuster-ul DIVERGENT!


Daca Shailene ar avea un truc magic acesta ar fi cu siguranta naturaletea de pe marele ecran. O actrita nu chiar atat de buna ar putea interpreta in ultima faza moartea mamei ei (The Descendants) pentru o melodrama, sau sa-si piarda virginitatea intr-un mod inocent ( The Spectacular Now). In mainile lui Woodley momentele stanjenitoare ale tinerilor par sa fie ca in viata reala, e ca si cum o camera ar fi fost din greseala plasata acolo, ca un documentar ce dezvaluie probleme actuale din viata ei


Si intr-adevar la cei 21 de ani ai sai , Shailene se poate mandri cu 16 ani petrecuti pe marele ecran. Singura fata a unor parinti de meserie psiholog, din Simi Valley, California, Woodley a filmat peste 60 de reclame, din care 4 la McDonald's, inainte de varsta de 11 ani. Revizionand drama lui Alexander Payne, actiunea dramatica nu incepe pana ce ea nu isi face aparitia, 20 de minute mai tarziu.

Ca fiica a lui George Clooney, o pustoaica rebela ce pare complet detasata de faptul ca mama ei este in coma de saptamani, Woodley face o aparitie memorabila  numai dintr-o singura scena, remarcand schimbarea imensa cu care eram obisnuiti in serialul "The secret life of an american teenager" ce are 5 sezoane. In timp ce este in piscina, Clooney o anunta ca e foarte probabil ca mama ei sa nu se mai trezeasca. Woodley se scufunda pana la fundul piscinei ; camera o prinde exteriorizandu-se intr-un plans sfasietor. Este chinuitor si feroce felul in care isi revine, tipandu-i in fata tatalui: "De ce a trebuit sa-mi spui cand eram in nenorocita asta de piscina?". Fragmentul dezvaluie totul despre tati si fiice, despre durerea maturizarii - totul este in naturaletea cu care joaca Woodley. Despre producatorul ei, ea zice: "Alexander a venit intr-o zi la mine si mi-a zis 'Nu joci ca si cum ai fi tu. Fii Shai.'. Si am stiut exact la ce se refera. Putea sa-mi spuna cand jucam sau cand doar eram un profesionist ascultator."


Woodley a fost nominalizata la Globul de Aur pentru filmul "The Descendants". Ca si "noua Jennifer Lawrence" din martie, cand va fi marea lansare DIVERGENT, un film de actiune gen "Hunger Games" cu lumea post-apocaliptica in care eroina conduce o revolutie impotriva Guvernului. Nu degeaba regizorul Neil Burger o numeste pe Shailene "neinfricata" : pe platoul de filmare Divergent a urcat un carusel cu o inaltime de 46 metri la o temperatura de 2 C, in Chicago.

Anul urmator va aparea de asemenea in "White Bird in a Blizzard" regizat de Gregg Araki, inainte sa ia parte la "Sub aceeasi stea", bazat pe romanul YA tragicomic despre o fata ce lupta cu o boala incurabila si anume: cancerul; acesta se afla pe lista celui mai dorit rol. Desigur, faptul ca si-a taiat parul pentru filmul ce se va lansa in august - fiind donat unei asociatii de caritate "Children With Hair Loss", a influentat in mod pozitiv mai multe tinere sa faca acelasi lucru, acestea postand pe twitter imagini cu parul donat. Woodley a fost incantata de implicarea lor: "Parul creste inapoi."

Cea mai mare provocare a tinerei domnisoare va fi sa se tina tare la nivel de publicitate global, care va fi inevitabil din acest moment - isteria va incepe. Iar aceasta tanara domnisoara este destul de grozava: Fata care povestea ca-si incepe fiecare dimineata tipand "Buna dimineata! Buna dimineata! Ce zi minunata! Ce zi minunata!", o eco-herbal-ista inraita care ii daruieste lui Jimmy Fallon in timpul emisiunii flori Echinacea, iar dupa colegul de filmare din " The Spectacular Now ", Miles Teller: "Intotdeauna are cu ea un borcan special pt. conservarea mancarii, plin de ceva verde sau maro. Si miroase ciudat."

Mai este si inclinatia ei in a imbratisa straini: " Este interesant sa mergi la o sedinta, iar oamenii sa se astepte de la mine sa le dau mana," spune Woodley, "apoi ii imbratisez. Pentru mine, o imbratisare este o negare a tot ceea ce e rau si sa fii ceva in genul, Asta sunt eu, Shai. Asta sunt. Acum hai sa vorbim despre situatii reale. Sa nu vorbim despre chestii inutile si superficiale."

I&R [Intrebari si Raspunsuri]:



1. De care film esti cea mai mandra si de ce?

The Spectacular Now - pentru ca a fost asa o provocare. O provocare sa ne terminam filmarile inainte de apusul soarelui.

2. A trebuit vreodata sa lupti pentru un rol?
Hazel, din "Sub aceeasi stea". Ei erau de parere ca sunt prea mare - am 21 de ani, Hazel are 17. Am luat o cina cu regizorul si ne-am inteles destul de bine. Dupa aceea, mi-a spus 'Suntem prieteni,dar nu esti Hazel. Apoi m-am dus la auditie, iar regizorul era ceva de genul 'Ea e Hazel'.

3. Ce te-a facut sa vrei sa devii actrita?
Nu-mi aduc aminte. Aveam 5 ani .Cred ca a fost ceva amuzant.'M-am saturat de gimnastica. M-am saturat de fotbal. Hai sa incercam actoria'.

4. Pentru ce rol ai face orice ar fi nevoie?
Vreau sa fiu intr-un film Woody Allen. Este un mare vis de-al meu.

5. Cum arata urmatorii 5 ani?
Sunt inca tanara si singura si ce-o fi, o fi. O sa fac ceva complet diferit dupa Insurgent (al 2-lea film din trilogia Divergent) .Poate o sa lucrez la o ceainarie. Sau o sa locuiesc in Amsterdam .Sau o sa fiu dadaca. Experienta vietii ne ajuta pe noi actorii. Am nevoie de noi experiente.

Shailene despre "The Descendants" (2011)
"In fiecare zi, Alexander Payne imi spune s-o iau mai incet si sa fiu mai galagioasa. Se pare ca vorbesc repede si incet."


Shailene despre "The Spectacular Now" (2013)
"Cel mai infricosator proiect din care am facut parte vreodata. Aimee este introvertita, mult prea inteleapta pentru varsta ei, dar nu este o tocilara. Nu urma sa interpretez un rol obisnuit. Am incercat din greu sa nu fac asta."


Shailene despre "White Bird in a Blizzard" (2014)
"A fost asa de ciudat.Personajul meu se regaseste prin metode sexuale.Sau crede ca asa se poate regasi."

Shailene despre "Divergent" (2013):
"Tris a avut sansa sa devina curajoasa, dar nu din proprie initiativa. In schimb a fost fortata. Cred ca cel mai profund lucru la ea este altruismul."