luni, 21 aprilie 2014

Jai Courtney in DaMan Magazine (aprilie/mai 2014)

DaMan: Buna Jai,ce mai faci? Pe unde mai locuiesti in ultima vreme?
Jai Courtney: Fac bine,multumesc.In prezent locuiesc in Los Angeles.

DA: Ai jucat rolul nemilosului Eric, conducatorul Neinfricatilor in "Divergent". Cum a fost sa-l interpretezi pe Eric?
JC: La filmarile pentru "Divergent" m-am distrat foarte mult.Am stat in Chicago vreo 4 luni.Ceilalti actori au fost minunati si ne-am inteles ca niste vechi prieteni.

DA: Ca niste vechi prieteni?
JC: A fost un ansamblu fantastic. Multi dintre noi am devenit buni prieteni si probabil asa vom si ramane.O sa fie super cand ne vom aduna pentru urmatorul film.

DA: Asta suna super,iar ideea de un nou film este minunata.Cand te-ai alaturat cast-ului, citisesi deja prima carte sau te antrenasesi in vreun fel?
JC: Nu citisem cartile inainte sa fiu luat in considerare pentru rol.Odata ce-am realizat cat de bun e materialul, a inceput sa-mi surada posibilitatea de a primi rolul. Antrenamentul n-a fost prea intens pentru mine la acest proiect.Stiam ca trebuie sa par intimidant,asa ca doar m-am dus mai des la sala ca sa ma umflu.

DA: Sa pari intimidant e una,dar cum devii un astfel de personaj?
JC: Cred ca initial oamenii cred ca Eric e rau.Dar eu a trebuit sa gasesc o cale de a simti compasiune fata de el.A trebuit sa-l vad drept o persoana purista, un tanar conducator lovit de viata, a carui abordare in antrenarea initiatilor nu este neaparat draguta.Dar inca interesat de antrenament si potentialul initiatilor de a deveni buni razboinici Neinfricati.

DA: Daca ai putea alerge un singur moment memorabil din timpul filmarilor "Divergent",care ar fi acela?
JC: E cam greu de ales.Intregul proces a fost memorabil.Cred ca scena mea preferata este cea in care Eric o arunca pe Christina (interpretata de Zoe Kravitz) peste marginea de deasupra prapastiei.

DA: E interesant ca ai jucat in foarte multe filme de actiune de la Hollywood. Intentionat te axezi pe acest gen de filme?
JC: N-as spune ca numai pe asta pe axez,dar m-am distrat foarte mult lucrand la filme cu multa actiune.Imi place sa lucrez si la alte genuri,dar atata timp cat scenariul mi se pare ok, intotdeuna voi fi disponibil pentru filme de actiune.

DA: Daca n-ai fi actor, ce ai prefera sa faci?
JC: Mi-ar place sa fiu muzician.Eu cant la chitara si putin din voce,dar n-as avea talentul sau determinarea sa fac o cariera din asta.Am prieteni care sunt muziciani extraordinari si vad cat de greu le este uneori.Dar ar fi cool.Poate intr-o alta viata!

DA: Cum definesti tu fericirea?
JC: N-o pot defini.O persoana nu poate stii ce este fericirea fara a cunoaste sentimentul de tristete.



image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host