sâmbătă, 19 aprilie 2014

Shailene Woodley in "Into the Gloss" (pictorial + interviu)


Luna trecuta, site-ul Into the Gloss a luat un interviu tinerei actrite Shailene Woodley. In interviu,ea vorbeste despre pasiunea sa: actoria, ce ar fi facut daca nu se lansa in lumea camerelor de filmat si ofera cateva secrete practicate de aceasta pt ingrijirea parului si a pielii.


"Sunt din Simi Valley, California, o suburbie din L.A. Am inceput cursurile de actorie de la varsta de 5 ani - eram atat de tanara incat mi-era indiferent de ce faceam, puteam sa aleg si gimnastica. Doar imi doream sa incerc ceva nou. Adoram sa merg la cursuri de actorie - am invatat mai multe despre mine decat despre actorie. (Rade) Inca de la o varsta frageda a fost nevoie sa invat cum sa-mi exprim emotiile, auto-critica si auto-analiza. 

Daca nu as fi ales actoria, probabil as fi facut ceva ce are legatura cu mancarea. Cautand seminte, plantand seminte, privindu-le cum cresc, recoltand fructul, gatind fructul, mancandu-l ca sa vad cum reactioneaza corpul meu si digestia. Sunt fascinata de intregul proces. Mi-as deschide un local precum Moon Juice si as construi un bar cu elixiruri unde oamenii ar veni si mi-ar spune 'Ma dor dintii' sau 'Am o infectie a sinusurilor' iar eu i-as ajuta. Sunt o ecologista înrăită din liceu si am invatat despre agricultura si cat de corupt este sistemul alimentar al Americii. E dezgustator. Ma gandeam 'Pai, daca asta e nesanatoasa si aia e nesanatoasa si daca substantele organice din sol se vor epuiza la fel de mult ca si culturile GMO, ce as putea face?'. Am inceput prin a studia stilul de viata a culturilor indigene si prin asta, herbalism-ul. Asta mi-a dat vointa sa-mi fac singura produsele de ingrijire - cum mi-as putea face o lotiune ce
are proprietati medicale?

De exemplu argila este una din cele mai bune lucruri pt corpul tau. Una din prietenele mele facea o pasta de dinti din argila pe care o poti inghiti. Dar prima data am auzit de beneficiile digerarii argilei de la un sofer de taxi. Era african si spunea ca, de acolo de unde provenea el, femeile inghiteau argila cand erau insarcinate. Serios - intrebati-va soferul de taxi de unde este si ce obiceiuri se practica de acolo de unde vine el. Veți invata o multime de lucruri. Deci, am descoperit ca argila este benefica pt.tine, deoarece organismul nu o absoarbe, ci emana o "incarcatura negativa" deci leaga izotopi negativi. Si asta e o nebunie: ajuta de asemenea si la eliminarea metalelor grele din corpul tau. Dupa ce am facut mai multe cercetari si toate sursele spuneau ca la prima digerare a argilei, intestinele, urina si chiar corpul tau va mirosi a metal. Desigur ca va trebui sa acorzi mai multa atentie de unde iti procuri argila. Betonita (o varietate de argilă montmorilonitică)e buna, dar cei de la Mountain Rose Herbs (MRH) ofera o varietate de argila benefica. Tot de la MRH imi iau si plantele.


Imi place ca vindecarea sa vina pe cale naturala. Ai mai putea folosi si tehnica "oil pulling" unde poti folosi lapte de nuca de cocos sau ulei de susan , dimineata, ca sa-ti clatesti gura. E grozav! Chiar iti face dintii mai albi, pentru ca placa dentara nu e solubila in apa, ci in grasime. Deci lipidele se dizolva in grasimi, motiv pentru care uleiul curata cavitatea bucala. Eu prefer uleiul de susan, dar sunt bune amandoua.

Pentru piele prefer, de asemenea, produse naturale. Folosesc Sea Buckthorn from Living Libations pentru a-mi curata tenul de machiaj, seara, si hidrateaza fata. Agentia SBfLL este din Canada si are produse de cea mai buna calitate pe care le-am gasit vreodata. Totul este dus la urmatorul nivel, dincolo de puritate. Ei isi sustrag uleiurile esentiale si ingredintele de la anumite ferme. Ei fac si o delicioasa ciocolata neagra.

Pentru cosmetica folosesc produse de la 100 % Pure  . Cele de la RMS sunt prea uleioase pentru mine. Produsele 100 % Pure  imi fac pielea mai fina si se sterg mai usor. Au orice produs de cosmetica pe care ti l-ai dori. Totul este uimitor, inafara rimelului, care nu prea merge. Pe acasa sau in timpul zilei nu prea port machiaj. 

Ma machiez doar pentru aparitii la anumite evenimente. Pentru mine, sa apar la Live with Kelly and Michael, cu o pereche de converse si fara machiaj ar fi nerespectuos. Ei sunt imbracati elegant, e teritoriul lor. Trebuie sa te imbraci elegant pentru a te reprezenta pe tine, apoi sunt lucruri pe care le pastrezi sacre, iar apoi sunt lucruri pe care le faci pentru public, pt. Kelly & Michael si pt. Oscaruri. Respect aceste "institutii", dar nu-mi voi sacrifica integritatea. Nu voi purta gene sau extensii false. Voi fi intotdeauna EU - poate doar in public voi deveni o Cenusareasa intr-o rochie de bal.

Sfaturi pentru par, aici sunt norocoasa. Mama mea are 45 de ani si nici macar un fir alb. Are un par frumos, des, blond roscat. Practic, parul meu este matasos. Dar nu folosesc niciun produs, mai bine asa. Cand il aveam lung, foloseam sampon de la Living Libations , dar acum e foarte scurt.Ma samponez doar o data pe luna - cu cat e mai uleios, cu atat mai bine."