luni, 21 aprilie 2014

Jai Courtney in Men's Health Australia (mai 2014)

Continuand sa-si promoveze filmul "Divergent", Jai Courtney apare pe coperta revistei australiene Men's Health pe luna mai.

In timp ce-si arata muschii la photoshoot-ul lui Jason Ierace, actorul de 28 de ani, a discutat despre cum e sa fie comparat cu Dwayne "The Rock" Johnson.

Despre "The Rock" : "Nu incerc sa devin un alt Dwayne "The Rock" Johnson. Eu nu ma bazez pe aspectul fizic. Ceea ce tind eu sa fac intre filme este sa lenevesc. Dar sunt norocos ca propriul corp raspunde bine la antrenamentul fizic."

Despre dietele sale: "Stiu ce sa mananc. Stiu siguranta care ti-o ofera proteinele si legumele.Trebuie sa stii sa fii disciplinat. Daca trebuie sa te dezbraci pentru ceva sau trebuie sa stai la bustul gol,ce naiba,vrei sa arati bine!Asa ca trebuie sa lucrezi ca sa arati bine.Mie imi place sa mananc,asa ca pentru mine este o lupta constanta.Bunica din partea tatei este de origine italiana,iar eu am copilarit mancand paste de cateva ori pe saptamana.Poti sa mananci chestiile bune,dar trebuie sa echilibrezi cumva situatia.Daca simt ca n-am chef sa fac exercitii,o las mai moale cu mancarea...si beau vodca in loc de bere."